Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών που αποκτήθηκαν μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος στην εκπαιδευτική διαδικασία

  • Εκτύπωση

Στο πλαίσιο υλοποίησης Ευρωπαϊκού Προγράμματος, του Τομέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ERASMUS+ 2017, με κωδικό αριθμό 2017-1-DE03-KA219-035679, και τίτλο «Integration of New Technologies into Classroom». (Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην αίθουσα) η Παιδαγωγική ομάδα έργου του Προγράμματος του 1ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας, διοργάνωσε στο χώρο του σχολείου εκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκαν εργασίες μαθητών που δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια των νέων ψηφιακών εργαλείων που το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν. Οι εργασίες είχαν διαθεματικό χαρακτήρα. Οι μαθητές προσέγγισαν τα θέματα αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισαν από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα, από τα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο μας αλλά και μέσα από την δική τους διερεύνηση σε πηγές που παρέχει το σχολείο και το διαδίκτυο, ώστε η μάθηση να αποβεί βιωματική.

20180523 115838

 

 


Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, για μία ακόμη φορά, κατάφερε να κινητοποιήσει τους μαθητές να εμπλακούν στην δική τους μάθηση αλλά και στις δράσεις του σχολείου. Οι ίδιοι οι μαθητές που συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα έγιναν φορείς των νέων γνώσεων που με μεγάλη χαρά και όρεξη μοιράστηκαν με τους συμμαθητές αλλά και με τους καθηγητές τους. Μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων, οι μαθητές της ομάδας έργου «έπαιξαν» μαζί με τους συμμαθητές τους δύο διαδικτυακά κουίζ με ερωτήσεις σχετικές με τις παρουσιάσεις που είχαν προηγηθεί. Τα κουίζ δημιουργήθηκαν από τους μαθητές της ομάδας έργου αξιοποιώντας ένα διαδικτυακό εργαλείο αξιολόγησης που επίσης γνώρισαν μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα απάντησαν στις ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα βαθμολόγησης των απαντήσεων αναδεικνύοντας στο τέλος τον νικητή. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, συμμετείχαν ενεργά στην διαδικασία και το γεγονός αυτό αναδεικνύει το ότι η σωστή χρήση της τεχνολογίας μπορεί να προωθήσει τα μαθησιακά αποτελέσματα.

20180523 123214

 

20180523 131542

20180523 131632

20180523 131824

20180523 131941